Framme

Ar har nu, och jag lever. Och det regnar, ordentligt. Efter hela dagen pa flyg och flygplan kom vi fram till Newark igar. Delade rum med en kille fran Osterrike som skulle till samma camp. Vi vaknade bada tidigt pga Jetlag, och jag gav mig ut och sprang redan kl 6 lokal tid.

Rent allmant maste jag nog saga att mina fordommar om USA stammer ganska bra. Folk pratar hogt, ater sjukt onyttig mat, har grymt stora bilar. Men ar alla har hitills varit grymt trevliga.

Just nu chillar alla i lagenheterna, men jag tankte ge mig ut och springa snart igen, kolla runt lite pa skogen dar jag ska jobba de narmaste veckorna.

Kommentera

