Mera chill

Forsta riktiga dagen med jobb idag. Alla som ska jobba pa campen den har sommaren var dar idag, vilket ar sjukt manga. Efter en kort samling drog respektive arbetsgrupp ivag for att gora sitt. Jag kommer jobba med Fraser, fran Manhattan, den har sommaren.

Vart arbete for dagen var att fixa med cyklarna sa att de var ”fit for fight” tills dess att vi skulle anvanda dem. Det tog val kanske 1h totalt eftersom vi fick springa runt och leta efter verktyg. Detta var dock schemalagt till 4h, sa vi resten av tiden gled vi runt med cyklarna pa omradet och kollade efter bra stigar for oss att arbeta pa.

Nar det sa borjade regna, igen, var min arbetsdag som tur var slut och jag gled hem och kollade pa fotbollen (NZL-IRQ) med en av grabbarna fran Nya Zeeland.

Pa eftermiddagen tranade jag sedan tillsammans med nagra av de andra killarna. Vi korde hillsprints (ca 200m) med 15 push-ups pa toppen. Nagra av grabbarna hoppade av efter 5st medans jag och Seth (fran Skottland) korde pa. Det blev tillslut 10st for honom och 12 for mig (med de sista 3 aningen langre = 300m).

Nu taggar sa alla for en utekvall i New York/New Jerseys fororter (Campen ligger pa statgransen).

Kommentera

