Ramapo training squad

Nagot av det basta med Ramapo just nu ar att jag ar langt ifran ensam om att vilja trana mycket. Det ar en hel del av killarna har som ar ratt valtranade och sattsar ganska bra pa sina respektive sporter. De vill, precis som jag, saledes inte komma ur form under sommaren bara for att de ar i Amerika, vilket har lett till att jag hitills bara har tranat ensam en gang.

Ramapo training squad, som vi skamtsam har kallat oss, bestar hitills mest utav Steve (fotboll), Jon (tennis och gyminstruktor), Seth (tennis) och Tom (Aussie rules).

Traningen har hitills blivit ganska varierad eftersom vi alla gor sa olika sporter till vardags. Men vi har i stort sett varje dag kort nagon form av bollsport (fotboll och aussie rules), lopt en del och kort styrka. Cirka 1.5 timmar per dag sa har langt.

Dagens training har bestatt av vatten polo, vilket faktiskt blev sjukt jobbigt eftersom alla ar sana tavlingsmanniskor. Efter det drog jag och Tom ut och sprang snabbdistans, 6km pa ca 23 min vilket foljdes av ca 40 min lugn skogslopning.

Heldag i NYC vantar imorn. Ska forsoka ta nagra kort. Kameran har dock inte lamnat ryggsacken annu.

Kommentera

