Planer

Jag sitter och funderar lite pa vad jag ska gora efter camp. Som det ser ut nu kommer jag resa runt lite i nordostra USA. Har sett att det ska arrangeras en orienteringstavling i Pennsylvania i slutet pa augusti, sa jag ska nog lopa den. Och sedan aka upp till Ottawa, Kanada for att halsa pa Robbie och trana lite orientering med honom. Antar att jag efter ca 9 veckor utan orientering kommer vara ganska sugen pa att lopa i skogen vi det laget. Efter det bar det nog av soderut for att halsa pa Boris i New Haven innan planet gar hem fran New York den 10 sep.

Planerna ar dock riktigt losa, och kan darfor komma att andras en del.

Sen ar det ju sa att SM-Medel gar av stapeln den 11-12 sep och SM-stafett den 13 sep i Smaland. Sa det bar nog av dit sa fort jag kommer hem. Kanske bangar jag pa medeln, men stafetten ska jag nog lopa iallafall.

Kommentera

