Trött och seg

Arbetsvecka 2 (av 8 ) ar nu avslutad. Det har varit ganska mycket jobb den har veckan eftersom det har varit specialdagar (water day och parents visiting night) och just nu ar jag ganska sliten eftersom jag har forsokt att trana skapligt hart samtidigt. Sitter ju dessutom pa cykeln 5 timmar varje dag som jobb.

100_1760
(Halva frysen fylld med glass)

Nasta vecka ar det mer parents visiting nights (for de andra klasserna nu) vilket innebar att jag kommer jobba pa kvallarna man-tors. Det innebar dock att vi far mat dessa kvallar, och sparar saledes en del pengar eftersom vi far 60 dollar/vecka till mat. Sa jag och Philipp siktar pa att dra till Palisades (ett av de storsta shopping centren i USA) imorgon for att forsoka anvanda dessa intjanade 60 dollar till att investera i loparskor.

Tankte ocksa namna att min klubbkompis Albin Ridefelt tog guld pa JVM-stafetten idag. Imponerande. Och att legenden sjalv, Olli-Markus Taivanen vann medeldistansen igar.

Niklas namnde ocksa att youtube lanken inte fungerade i sverige. Sa om nagon ar intresserad sa kan jag namna att: Sean Kingston – Fire burning, Black eyed peas – tonights gonna be a good night
och en remix pa Journey’s Wheel In The Sky typ ar de latar som spelas mest haromkring sa kan ni soka sjalva pa youtube

Kommentera

