Parents visiting nights

Sliten som fan nu. Jobbar fran det att jag gar upp tills det blir morkt (vilket i och for sig ar redan vid kl 21). Har svart att fa in nagon annan traning an den jag far fran cyklingen i och med att jag antingen maste trana pa nagon rast eller ga upp tidigare pa morgonen. Grejen ar att jag inte far till nagra vettiga traningspass pga det.

Men som tur ar sa pagar parents visiting bara fram till torsdag, och efter det kan jag aterga till det normala traningsprogrammet. Jag langtar efter det kan jag saga.

Borjar foresten vanja mig vid varmen nu iallafall, men har ocksa fatt hora att det kan komma att bli sjukt varmt senare under sommaren. Och jag langtar inte efter det kan jag saga. Det ar namligen redan 25+ varje dag, och det racker gott och val for mig.

Kommentera

