forkylt

Annu en sjukt varm dag med 30+ och hog luftfuktighet, vilket innebar att mitt jobb blir sa mycket jobbigare. Genomled iallafall dagen och kanner mig inte langre 100% sa att saga. Vet inte om det ar pga vatskebrist eller om jag faktiskt ar pa vag att bli forkyld. Sa nu ska jag vila upp mig och dricka en massa vatten.

Sitter nu ensam kvar i lagenheten eftersom alla andra ar ute pa aventyr denna fredagkvall. Ratt skont anda och chilla framfor tvn.

One thought on “forkylt

  1. Simon skriver:

    Tja Linus! Verkar ju fint där borta! Hoppas inte förkylningen håller i sig bara! Fint här på o-ringen iallfall! Hade bra!

Kommentera

