NYC

Lonedag halvvags igenom, fyra veckor kvar nu. Drar in till New York City imorn, det var ett tag sedan jag var dar nu. Det verkar som om Viktor Hedlof ar i stan sa jag ska forsoka fa kontakt med honom innan han drar vidare. Skulle vara skont att prata lite svenska, har endast utvaxlat nagra fa fraser pa mitt modersmal med en av amerikanerna sedan jag kom hit. Det har gatt sa langt nu att jag numera tanker pa engelska, vilket samtidigt ar lite coolt och skrammande.

Men vi far somsagt se om jag far tag pa honom, New York ar en stor stad. Jag ska iallafall forsoka plocka fram kameran igen, borsta av dammet.

Kommentera

