Andrade Planer

Viktor gick tyvarr och blev sjuk, sa det blev inget New York den har gangen. Drog istallet till Palisades Mall och sag The Hangover. Sjukt kul film som jag klart rekomenderar. Jag har dessutom hunnit med att se Funny People ocksa (pa premiar dagen) vilket var sjukt lang, men annars helt ok.

Annars kan jag val medela att det bara att 3 veckors jobb kvar nu, tiden gar fort. Haller pa och planerar vad jag ska gora efterat. Ser ut som om jag och Philipp (fran Tyskland) bada hakar pa Ingo och hans tva vanner som ska komma over. De tanker forst dra soderut till DC och sedan norrut langs kusten till Montreal. I stort sett de jag hade planerat, om man bortser fran DC.

Antar att det ocksa kan vara bra infor mina tyskastudier i host att resa med 1 tysk och 3 Osterrikare. Ingo sager att han kommer vara sa pass trott pa att prata engelska att han bara kommer prata tyska…

Kommentera

