One more week

En vecka ar allt som aterstar av mitt camp amerika jobb. Jag hoppas att den gar fort for jag har blivit ganska trott pa det hela nu. Det hela har dock varit en bra upplevelse. Dels jobbet och dels kulturskillnaderna har varit valdigt intressanta.

Nasta lordag nar vi har jobbat klart aker jag och Philipp in till New York City. Vi ska bo nagra dagar hos Frazer, som jag har jobbat med, och planen ar att besoka nagra museum och genomfora en langre cykeltur genom staden. Frazer kommer guida oss och troligen kommer aven Osterrikaren Ingo at gora oss sallskap.

Darefter bar det norrut till New Haven dar jag tankte halsa pa Boris nagon dag och kanske fa in nan orienteringstraining. Vidare norrut till Burlington, Vermont, for lite amerikansk smastadskansla innan jag aker over till Kanada och Montreal.

Sedan aker jag till Ottawa for att bo nagra dagar hos Robbie innan det ar dags att bege sig hemmat.

Kommentera

