Harriman! (igen)

I var hyrbil, en toyota yaris, drog jag, Boris och Kat sydvast mot New York state och Harriman. Vi hann aka i ca 30min innan jag kom pa att jag glomt packa ner orienteringsskorna. Efter ca 2 timmar kom vi i alla fall fram till Harriman vid 12 tiden. Vi ignorerade ett tiotal ”No trespassing” skyltar och parkerade i utkanten pa en karta vid namn Sebago Lake.

Forsta trainingen dar var en medeldistans pa ca 5,5 km i skapligt gron terrang. Var tvungen att kampa pa bra for att ga under 10min/km.

Efter en kvick lunch pa parkeringen drog vi vidare till ett annat stalle som vi egentligen inte borde vara pa och drog ut pa nasta traning, aven denna en medeldistans. Jag drog ivag forst och hangde ut snitslar at Boris och Kat. Den har gangen var terrangen lite finare och jag hade ett ganska bra flyt, trotts att jag var tvungen att stanna och hanga upp snitslar.

Efter traningen kunde jag ganska snabbt konstatera att de amerikanska fastingarna gillar mig. Har plockat 20-talet av dem medans Boris och Kat hittat typ 2 i var.

Kommentera

