Taggad

Sugen nu, nagot sa javulskt, pa att trana, orientera. Pa impuls anmalde jag mig till langdistans-sm som kommer ga av stampeln en vecka efter att jag kommit hem. Jag raknar dock inte med att gora nagot bra lopp dar eftersom jag inte orienterat mer an 4 ganger pa hela sommaren. Men en fin traningshelg kan det nog bli.

Har ocksa andrat lite pa mina reseplaner. Stannar i New Haven hos Boris och Kat till och med sondag morgon. Boris anordnar en traningshelg har i Conneticut lor-son och jag kommer vara med pa den ena dagen innan jag drar vidare norrut, med buss.

Kommer ta en greyhound buss till Montreal och spendera 2 dagar dar innan jag aker ner till Ottawa for en traningsvecka med Robbie. Ar taggad pa att orientera nu, och nu maste jag ju komma i form till SM ocksa…

Kommentera

