Yale, Kanada och orientering

Boris arrangerar ett traningslager har i Conneticut och jag borjade dagen med att hjalpa honom lagga banor till den ena traningen, sondagens training. Den som jag inte kommer lopa eftersom jag kommer sitta pa en buss typ hela den dagen.

Sedan har jag vaxlat pengar, amerikanska dollar till kanadensiska, och spenderat en massa tid pa tryckeriet. Boris och jag forsokte trycka orienteringskartor i ratt skala, vilket var lattare sagt an gjort. Men nu har vi i alla fall kartor sa det racker.

Tog sedan en svang runt stan och kollade in Yale, som var ett anda stort kaos nu pa grund av alla nya studenter som sprang fram och tillbaka. Jag har ocksa hunnit trana ett pass idag (1h lopning) och ska snart ut pa pass tva (4x4min intervaller ar planerat).

Kommentera

