Idag regnade det hela dagen, de vill saga det var perfekt traningsvader. 8,30 plockade Marie och Mike upp oss for training. Medan de andra hangde i bilen sa hangde jag och Boris ut snitslar till dagens traning: 5st 1km slingor i ett riktigt tekniskt omrade.

Till sjalva traningen dok 16 personer upp, mest gubbar och tanter, men ovanligt manga for en traning haromkring. Traningen startades med masstart och jag forsokte att trycka pa skapligt. Benen kandes pigga med tekniken var allt annat an bra. Var osaker, stannade for mycket och lyckades anda bomma en del. Maste fa tillbaka rutinen under nasta veckas traningslager.

Efter traningen akte jag, Boris, Marie och Mike till IKEA for att kaka. Kottbullarna smakade skapligt bra efter dagens traning. Bade jag och Marie tyckte att kandes lite som att komma hem nar man var pa IKEA. Efter maten gick vi sjalvklart till IKEA foodmarket (dar de saljer all svensk mat och godis) och investerade tungt: Daim, Ahlgrens bilar och Lakerol. Sa nu har jag sa jag klarar den 10 timmar langa bussresen, till Ottawa, imorn. Mike kopte pa sig ett lager av negerbollar och var aven han riktigt nojd med besoket som avslutades med en langre ”provsmakning” av diverse kakor.

Imorn vantar som sagt en langre busstur till Ottawa dar jag ska vara ett tag.

Kommentera

