Awesomeness

Avslutade dagen med 4×4 minuters uppfors intervaller, med 2 minuters jogg vila, i West Rock Park har i New Haven. Jag passar pa att lopa backe medans jag har chansen. Benen svarade bra pa uppforslopningen sa det kanns som om formen gar at ratt hall. Awesome!

Imorn blir det lite mer orientering och jag ar sjukt taggad. Boris har lagt banor i en park cirka timmen fran New Haven. Fem kilometerlanga slingor blir det, och jag planerar att kora dem som ol-intervaller. Jag ska ocksa forsoka trycka in ett eftermiddagspass efter det eftersom i stort sett hela sondagen kommer spenderas pa en buss med riktning mot Ottawa. Sedan blir det forhoppningsvis traningshetts i en vecka dar uppe i Kanada innan det bar hemmat.

Foresten, Polisen har hittat Boris och Kats bil! Vi var radda for att den skulle vara helt forstord, men med tanke pa omstandigheterna sa verkar den vara i skapligt skick.

Kommentera

