Back home again

Hemma igen, kom hem i fredags efter en lång resa. Har varit seg och jetlaggad hela helgen. besökte David igår och brännde av mitt första rullskidspass på riktigt lång tid. Sedan idag har jag hunnit med min första tävling sedan Jukola. Tekniskt sett var loppet en katastrof. 10 minuter bom på en medeldistans är fan inte bra altså. Kollar man sträcktiderna så verkar det som om farten i alla fall finns där, för de kontroller jag inte bommat har jag varit i topp på. Men jag har en del att jobba på tills nästa helg då SM-lång avgörs. Har dock inte några förhoppningar på final, men vore skönt att få till ett skapligt lopp i alla fall.

Så nästa vecka ska jag ut i Lunsen och träna. Ska bli gött med lite teknisk orientering.

Kommentera

