Lång-SM

Startade tidigt i H21B och började direkt från start att strula: 2 minuter bom på första följdes av mer misstag till tvåan. Jag hade svårt att hitta flytet och gjorde hela loppet igenom småmissar som kändes jävligt onödiga. Det blev självklart ingen final på söndagen utan istället ett träningspass med en Öppen bana i hand. Försökte hitta flytet som jag saknat och jag kände också under ett par kontroller att jag orienterade som jag borde. Sprang dock inte på för fullt vilket ju gjorde de lite lättare.

De blev sedan hemfärd där vi genade genom Halden och Norge.

Kommentera

