Sjuk

Sprang 25-manna i helgen som var, i OK Linnés andra lag. 5:e sträckan blev det för min del. Gjorde väl ett ganska stabilt lopp tekniskt utan några större misstag. Jag lyckades däremot att ta en del dåliga vägval vilket förpassade mig lite längre ner på resultatlistan.

25-mannakorten löptes sedan på söndagen. Var sen till start, stressad, vilket ledde till dålig orientering. Vet inte riktigt vad jag kom, har inte brytt mig om att kolla, åkte därifrån ganska fort. Tippar på en 4-5min efter vilket var ungefär vad jag bommade.

Idag däremot kom årets första snö. En 4-5cm la sig på backen i Almunge den här morgonen. Tillräckligt för ett skidpass på golfbanan. Om man nu varit frisk. Vilket jag inte är. Går runt här hemma med halsont och tycker att det mesta suger. Hoppas på att det är en av de där endagarsförkylningarna.

Kommentera

