Back to school

Varit lite tunnt med uppdateringar senaste månaden. Anledningen är att jag varit sjuk. Dagen efter att jag skrev mitt senaste inlägg drog jag på mig en förkylningen som inte släppte fören i början på januari. Har nu tränat i ungefär två veckor och är i ganska dålig form, men är iallafall glad över att kunna träna igen.

Imorn börjar skolan och Tour de Linné, och förhoppningsvis kommer nollningen inte att krocka allt för mycket med touren. Men det är väl bara att vänta och se. Annars sattsar jag mest på längdskidåkningen för tillfället då det snöat på bra här i uppland och skidspåren är grymt bra.

Kommentera

