Verkar vara astma…

Har varit hos läkaren, han tror det är astma men vill göra fler tester. Så jag ska nu kallas till fler undersökning på akademiska. Segt, nu är 10-mila i fara. Har tills vidare fått astmamedicin utskriven för att ha när jag tränar. Vilken jävla skillnad det var! Dock kan jag ju inte tävla fören allt detta är klart, tills läkaren konstaterat vad det är (om det nu inte skulle vara astma) och till dispens har fixats så jag i så fall kan tävla med medicinen. Som sagt 10-mila är i fara. Men jag kan i alla fall träna nu och är rätt nöjd med det för tillfället, sen får vi se hur lång tid allt detta tar.

Barmarken lyser ju fortfarande med sin frånvaro så jag är inte stressad. Jag har inte heller hunnit tröttna på snön, blir det nu bara kallt någon natt så kan bli bli en del stört fina skatepass på skare i påsk. Så här borde varje vinter vara!

Peace Out

Kommentera

