Trött

Linné arrangerade långdistans idag. Gick upp kl 5,45 för att hinna dit till 7 för att jobba på parkeringen. Blev ett ganska lugnt jobb för min del, hade hand om den västra parkeringen och alla verkade komma österifrån, så det var ganska lugnt. När det var klart drog jag ut på en öppen bana. Eftersom jag var lite sliten från igår valde jag att köra en kortare bana för att istället hålla bra fart på den. Det var i alla fall tanken. Nu var jag så pass trött att benen inte svarade som de skulle. Gjorde dock ett bra lopp tekniskt och vann ganska lätt min klass.

Orkade inte vara kvar på det leriga tävlingscentrumet och drog därför ganska snabbt mot Uppsala. Chillade på Max ett tag och tryckte i mig ett suprememål innan jag drog ut dagens andra pass. Mountainbike i de sydligare delarna av Lunsenområdet. Stigarna har börjat torka upp nu så det blev ett ganska nice pass. Är nu duktigt trött, mest på grund av lite sömn tror jag…

Kommentera

