Blandade känslor

Hösten är här på riktigt. Det är minusgrader på nätterna och det känns som om det första skidpasset för säsongen inte är mer än någon vecka bort. Är sjukt taggad och längtar efter snö, men på samma gång saknar jag sommaren. Hösten är jag dock inte något fan av. Men mest av allt hatar jag regn. En sak är fan säkert, när jag är klar med min utbildning så ska jag flytta någonstans där det inte regnar. En öken kanske, så mycket hatar jag regn.

Har de senaste veckorna inte hunnit med så mycket. Cyklade MTBO tävling här hemma i Uppsala och kom tvåa, slagen är Markus Martinelle. IF Thor styrde upp ett bra arrangemang med ganska stor uppslutning. Det känns som om hjärtat i svensk MTBO helt klart är i mälardalen. Efter det blev jag förkyld, en förkylning som inte riktigt har släppt ännu. Förhoppningen är dock att springa 25manna i helgen och sedan köra raid Uppsala nästa helg med Seb.

Lite inspiration:

Kommentera

