Tränar igen

Är frisk nu, typ. Hostar fortfarande en del så jag vågar inte köra några högintensiva pass. Men jag är iallafall igång igen vilket är jävligt skönt! Jag blir fan nästan deprimerad om jag inte tränar, jag menar vad fan ska man göra om dagarna om man inte tränar? Blir ju bara att man sitter hemma framför dumburken. Har iallafall kört några pass nu, de flesta på mountainbiken. Det känns som om man lär passa på nu innan snön kommer och det blir kallt och jävligt att cykla. Jag håller tummarna för att snön och kylan kommer samtidigt iår. Det vanliga brukar vara att det är kallt som fan i 3 månader innan det börjar snöa ordentligt. Sen ligger snön i 2 veckor innan våren kommer. Standard här i Uppsala. Håller tummarna för att det blir som förra vintern då man kunde åka skidor på riktigt även på dessa breddgrader.

Kommentera

