bygget går framåt

Mitt projekt, den helstela kolfiberhoj som jag håller på att snickra ihop ser mer och mer klar ut. Numera återstå det bara att sätta på vajrar till växlarna, kapa styrstolpen i lagom längd och dra på en kedja. Så snart så. Investerade i ett nytt lättare styre och en uppsättning race king 2,2 (vasaloppsdäcket) till hojen. Förhoppningen är att kunna köra första rundan på den nästa vecka.

Förövrigt är det 10mila till helgen. För mig innebär det inte något speciellt träningsmässigt utan jag kör på som vanligt. Eftersom jag springer första sträckan blir målet kort och gott att göra en stabil öppning för klubben. Med dagens form lär det innebära nånting placering 75-150 kan jag tänka mig. Uk har satt upp placering 150 som mål. Förutsatt att alla går hyfsat borde det inte vara några problem.

Kommentera

