Träna, träna, träna

Jag har kommit in i en ganska fin rytm nu här i Danmark. Skolan har hittills varit ganska chill, men från och med nästa vecka så kommer jag ha några fler lektioner. Hur som helst så har jag inte tillgång till internet i min lägenhet vilket har tagit bort allt slö surfande som jag normalt gjorde efter skolan innan träning eller käk. Och eftersom jag aldrig har varit mycket för TV-tittande så har jag helt enkelt tränat eller ätit mat på min fritid. Snittet på de första två veckorna här är på cirka 15-16h/vecka vilket är ganska bra. Vore sjukt fint om jag kunde fortsätta på den banan nu trotts att skolan ökar i intensitet.

Har också börjat planera lite för kommande säsong. Håller för tillfället på att kolla datum för de tävlingar jag planerar att köra nästa säsong för att se vilka som kan passa in i planen och vilka som måste prioriteras bort.

Kommentera

