Förkyld

Nu är det roliga slut, inte för att tävlingarna är över utan för att jag inte kan delta. Vaknade idag med halsont och då kan man inte tävla så jag får helt enkelt agera coach på morgondagens långdistans/masstart. Det känns ganska segt eftersom det var just den distansen som jag såg mest fram emot och som jag tror att jag har störst chanser att placera mig bra på. Men nu finns inte mycket att göra mer än att äta bra, dricka mycket vatten och sova mycket. Förhoppningsvis skall jag vara på fötterna ganska snart igen.

Tills dess bjuder jag på en video från sprinten. Åkaren med kamera är Mark Stodgell från Storbrittanien. Man kan skymt mig svänga vänster i filmen efter cirka 50 sek. Värt att notera är också hur jävla mycket trafik det är bitvis. Helt stört att arrangören inte stängde av trafiken under tävling, känns som om det bara var tur att ingen skadade sig.

Kommentera

