To early…

To early...

vaknade kl 6 idag vilket är alldeles för tidigt för mig egentligen. Men eftersom jag hade tenta kl 8 så hade jag inte så mycket till val. Som vanligt kände jag att jag inte hade pluggat tillräckligt. Jag är helt enkelt för lat, eller rättare sagt jag prioriterar annat än skolan först dvs träning och sömn. Så det är en jävla tur att jag har bra minne och faktiskt lyssnar på vad som sägs under föreläsningarna.  För är ganska säker på att jag klarade tentan då den i alla fall kändes lätt vilket ju är ett bra tecken.

Efter tentan åt jag en snabb lunch innan jag drog ut på ett distanspass. Klockade till slut 2 timmar på blandat stig, grus väg och frusna sjöar. På kvällen blev det ytterligare ett träningspass, löpning 1h, och efter det två semlor.

 

Kommentera

