Körde långpass idag med Göran Winblad och Daniel Lindgren. Jag valde att köra med min nya mountainbike som jag kittat med ett par slicks (maxxis zenith 1,5). jag kunde helt enkelt inte hålla mig längre från att testa den och när det fortfarande är isigt som fan i skogen så fick det bli på landsväg. Måste erkänna att det inte riktigt rullar lika bra som med en landsvägshoj och det blev lite slitigt när Göran började hetsa upp tempot på slutet.

Totalt 4h och 20min, 115km och ett kaffe stop på Tant Brun i Sigtuna.

Bild

Bild

Bild

Lite sliten nu

Taggad , , ,

Kommentera

