LERIGT

LERIGT

Trots att jag har 2(!) tentor på fredag gav jag mig idag ut på ett längre mountainbike pass. Jag vet att jag egentligen borde plugga men när det nu var ca 15 grader varmt och sol så kunde jag inte sitta inne. Körde ett pass i skogarna söder om Almunge och Länna vilka nu var sjukt leriga, men i stort sett is och snöfria. Galet fint! Viss skillnad mot förra året då jag vid tävlingspremiären också gjorde barmarks premiär. Iår får jag i alla fall ihop en veckas cyklande på barmark innan premiären. Det blir MTBO camp i Danmark nästa vecka och i år kommer två av deltävlingarna att vara WRE’s (world ranking event) vilket ger mig en chans att förbättra min placering på rankinglistan innan första världscupen (går i Prag om drygt en månad).

Nishiki SRI Carbon 2012

Kommentera

