Waiting

Eftersom jag på MTBO camp i Danmark lyckades dra sönder både min bakväxel och växelöra så blev det till att beställa nytt när jag kom hem till Uppsala. Jag beställde hos cyclecomponets som enligt hemsidan skulle ha en leveranstid på 3-7 dagar. Nu efter 4 dagar efter att jag beställt och betalat får jag från dem veta att växeln inte finns i lager trotts att deras hemsida meddelar att det ska finnas. Ganska segt eftersom jag snart ska iväg och tävla i Tjeckien på världscupen där. Jag har inte fått något svar från dem angående när en leverans kommer ske men jag antar att detta göra att detta lägger på ett antal dagar till på leveransdatumet. Så på grund av detta får jag nu ut och leta efter någon butik som kan tänkas sälja en xtr long cage eftersom jag inte vågar lita på att cyclecomponets kan leverera i tid.

Taggad , , , , ,

Kommentera

