Bottle Lake

Bottle Lake

Hittade ut till Bottle Lakes mtb-spår idag, lite genom en slump. Jag skulle egentligen bara ut och rulla en timme men efter ca 30min träffade jag på en snubbe som skulle ut till Bottle Lake så jag valde att haka på. Spåret visade sig vara riktigt schyst så jag kommer säkerligen ta mig ut dit igen. Det här var mer riktig xc cykling än Mcleans Island som jag tidigare besökt och det tog ungefär lika lång tid att ta sig dig (40min). Hursomhelst förvandlades min en timmes tur till en tre timmars tur.

Kommentera

