Klättring i Narnia, typ

Klättring i Narnia, typ

Det blev till att gå upp tidigt i lördags för att åka med på UIC Climbings ”CASS” trip (är fortfarande osäker på vad det ska stå för). Hur som helst var samlingen 8,30 så jag kom dit 8,20 och räknade med att åka därifrån vid 8,40 typ (för så funkar det oftast hemma). Inte i kiwiland dock. De flesta dök väl upp vid 8,40 istället och det var väl inte fören vid 9 som vi kom därifrån, inte för att jag egentligen bryr mig men jag stör mig lite på att man inte verkar bry sig särskilt mycket om tider. Hur som helst blev det först ett stop vid Sheffields Pie Shop innen vid dryga timmen senare anlände till Castle Hill. Efter en kort samling delades gruppen upp i många små som var på liknande nivå. Området riktigt häftigt och det känns som att vara i en annan värld, vilket man kanske kan säga att det är (filmen Narnia spelades in i området).

Kommentera

